piątek, 7 czerwca 2013

Weekendowa przerwa

Cześć!

Nie ma to jak Piątek! Koniec tygodnia pracy, wolne, coraz bliżej do wakacji! Ogólnie nie będzie mnie w sobotę i chyba w niedzielę, ponieważ jutro idziemy z panią od polskiego do opery na 19, a to się kończy o 22. Później jadę do przyjaciółki na noc. Będziemy oglądać niemożliwe. W niedzielę będę się pakować to może zrobię jakiś post. W poniedziałek i wtorek też mnie nie będzie, ponieważ jadę na dwudniową wycieczkę do okolic Wałbrzycha. Może porobię jakieś zdjęcia i dodam na bloga. Ogólnie tak mam zaplanowany weekend, który w sumie będzie trwał 4 dni. Może zaraz zrobię jeszcze jakiś post więc nie martwcie się moi obserwatorzy ( ok. 20 osób what ever )

Tak wiem robione z telefonu, ale mam nadzieję, że nie maci mi tego za złe.

Jakie wy macie plany na weekend?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz