piątek, 7 czerwca 2013

Zakupy

Hi!

Czy wy też tak macie, że idziecie na zakupy po jedną rzecz, a wychodzicie z przeróżnymi rzeczami oprócz tej, którą mieliście kupić? Ja tak mam... Dzisiaj poszłam z mamą na zakupy aby poszukać swetra na jutrzejsze wyjście do opery. Kupiłyśmy sporo innych rzeczy ale oczywiście jednego czarnego swetra nie było. Mogę się założyć, że jakbym poszła po np. niebieskie spodnie to ich by nie było ale za to było by dużo czarnych sweterków. Taki fart. No ale trudno. W każdym razie kupiłam między innymi:

Torbę na 2-dniową wycieczkę (pon.,wt.)


Takie łososiowe spodnie ( na tych zdjęciach słabo widać :/ )


Jeszcze kupiłam taki biały T-shirt ale poszedł już do prania...

12 komentarzy:

  1. jaka super torba ;) ja mam zwykla czarna ;p /eniia-blog.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest cudowna! Właśnie taką chciałabym mieć, ale cóż - nigdy nie mogę znaleźć!
    Miałam podobnie z czarnym swetrem - nigdzie nie było, jak chciałam kupić, aż w końcu kuzynka mi dała swój, bo był na nią za mały :D

    Skom?http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba! uwielbiam rzeczy w grochy :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor spodni.
    Zapraszam do mnie. Miło mi będzie jeśli obserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torba, spodnie też mają fajny kolor :).

    niksa-niksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek spodni ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka śliczna torba w groszki! :D

    http://w333ronikabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super taka torba ! :P

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. torba ♥
    super blog
    obserwujemy? daj znać u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. czesc imienniczko *: obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ladny naglowek*.* i sliczna torba!;*

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń