środa, 5 czerwca 2013

Love it <3

Hello Allabama! 

Ostatnio zła pogoda jest praktycznie dzień w dzień! Jest mi z tego powodu przykro, ponieważ jest dokładnie 23 dni do wakacji, a pogoda jak w marcu... W każdym razie dzisiaj była taki luzacki dzień. W szkole mieliśmy jakiś dzień patrona i miałam tylko jedną lekcje, a tak to wszystkie wolne. Robiliśmy plakaty, monety, przedstawienia i zeszło nam do 13:30. Ciesze się, że już środa bo w sobotę idziemy z klasą i z panią od polskiego do opery. Myślicie, że będzie sztywno. Nic z tych rzeczy! Idziemy na 19:00 do opery, później do mc albo kfc i sb połazić. Pani nam powiedziała, że pod szkołą będziemy ok 21 więc super. Potem idę do mojej przyjaciółki na noc i będziemy oglądać " Niemożliwe". Może znacie? A w poniedziałek i wtorek jadę na wycieczkę więc mnie nie będzie.

Robiłam zdjęcia w okularach z nudów :3


3 komentarze:

  1. super zdjecia, okulary sa interesujace xD
    /eniia-blog.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :D

    Obserwujemy? Zapraszam także do komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pogoda cudowna :D

    Obserwuję i liczę na rewanż: gabby-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń