sobota, 25 maja 2013

Rajd

Hej!

Dzisiaj był rajd. Jechaliśmy pociągiem do jakiegoś małego miasteczka i później mieliśmy 8 km spacer, gry i zabawy. Było całkiem fajnie tylko trzeba było być 7:45 pod szkołą. teraz jestem już w domu i strasznie bolą mnie nogi. Z chęcią dodałabym tutaj wszystkie zdjęcia ale jestem na nich ja albo moje koleżanki, a chcę zostać anonimowa przynajmniej teraz. Cieszę się, że pojechałam bo w domu byłam już o 15:10 i nie minęło mi dużo soboty :). Mam na telefonie dużo zabawnych zdjęć i filmów ale zrobiłam też niektóre na bloga. 

(Sorry, że zdjęcia mało ostre ale z telefonu.)

Żelki!!!

Przerwa


W tym małym plecaku zmieściło się min.: kurtka, arafatka, jedzenie, 2 picia, portfel itp.


Jak wy spędzacie weekend?

3 komentarze:

  1. Właśnie chciałabym te żeliki wyprobować :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początek: Świetnie, że zostałaś :)

    A ten plecak - jakiś super pojemny! Jak zmieściłaś kurtkę? o.O

    Śliczne butki!

    Skom nowy post? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny blog. Obserwuję i liczę na rewanż : http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń