niedziela, 26 maja 2013

Sunday, mom's day

Hi!

Dzisiaj był super dzień. Wstałam wcześnie bo obudziło mnie powiadomienie z facebooka z telefonu... Było ok. 9:20 więc nie wyspałam się za dobrze. Poszłam z rodzicami i bratem do kościoła. Potem pojechaliśmy do babci. Mieszka ona na wsi trochę dalej od mojego domu ( ok. 20min drogi). Tam trudno się nudzić. Koło ich domu jest sad, las i pole. Pograłam z bratem w piłkę, trochę posiedzieliśmy i poszłam na spacer. Ja porobiłam zdjęcia, a brat pozrywał jakieś rośliny i kwiaty, bo musi mieć na jakiś zielnik. Tak w sumie minęła mi niedziela. 
Dzisiaj też jest dzień mamy. Ja osobiście zrobiłam obrazek, który, nie powiem, trochę mi zajął i tyle bo nie miałam możliwości kupienia jakiegoś drobiazgu.








Co wy przygotowaliście na dzień matki???

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, jeśli sama je robiłaś to widać że z ciebie profesjonalistka :)
    Będę wpadać częściej i komentować :)
    Liczę na to samo ;)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne fotki! Szczególnie te z niebem :)
    U mnie wczoraj była pogoda pod psem :(

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne foty :)
    http://mysweetlife66.blogspot.com/ wpadnij

    OdpowiedzUsuń