piątek, 24 maja 2013

Oj dobra.... zostaje!

Cześć!

Przeczytałam wasze, tym razem szczere, komentarze i pomyślałam, że macie racje. Liczba osób, które oglądają mnie bez reklamy wynosi 21 ale spoko. Nie będę miała za dużo czasu, żeby komentować blogi i pisać link do mojego ale mam nadzieje, że jakoś się to potoczy. 

Dobra teraz o dzisiaj i wczoraj. 

Wczoraj byłam w zoo z klasą i było spoko. Mieliśmy jakąś lekcje o zagrożonych gatunkach. Wszystko ok dopóki nie dowiedzieliśmy się, że będziemy wracać na piechotę... Wszyscy byli tak zmęczeni, że po zoo większa część klasy spała w domu i nikt nie poszedł na dyskotekę ( ja też). Ale dyskoteki w naszej szkole są słabe więc nic nie straciłam.

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze i to mnie zmotywowało do pisania. Te 5 osób zasługuje na medal za motywowanie :D.

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że zostajesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za medal :)
    Jesteś świetną bloggerką i bardzo się ciesze ze wróciłaś :)) <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej mało się reklamować i życ, po prostu. Ludzie raz wejdą, dodadzą 1 komenatrz, moze zaobserwują i tyle. Najlepiej starać się o prawdziwych czytelników dodając wartościowe posty. Cieszę się, że zostajesz

    http://kasiuleniunia-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tutaj zazdroszcze wyglądu http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń