czwartek, 23 maja 2013

Ostatni post

Siemaneczko!!!

To jest ostatni post na tym blogu. Wiem, że wpisów było zaledwie 10 ale trochę mi smutno. Co z tego, że jednego dnia mój blog odwiedziło 100 osób jak ostatnio odwiedza mnie 20-30 osób dziennie. Jeżeli nie napisze na innym blogu " Super blog. Zapraszam do mnie" to nikt tu prawie nie wchodzi. Obserwują mnie tylko osoby, które ja zaobserwowałam, a tak naprawdę to pewnie mój blog je w ogóle nie interesuje. Jest to strasznie udawane i chamskie gdy ktoś nawet nie wypowiada się na temat posta tylko daje link do swojego bloga. Mam nadzieje, że podobały wam się moje posty. Może założę jeszcze nowego bloga na wakacje, bo teraz mam sporo nauki. 

Papa, kochani :*




6 komentarzy:

  1. Szkoda, lubię tw bloga NA PRAWDĘ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale ja po prostu nienawidzę fałszywych osób a tu jest ich sporo...

      Usuń
  2. ... smutno. Ale rozumiem Cię bardzo dobrze. Ja muszę mój blog zawsze reklamować, aby ktokolwiek na niego wszedł (no może tak z własnej woli wchodzą na niego 2 osoby).
    Szczerze, to ja na Twojego bloga wchodziłam tak czy siak, bo bardzo go lubiłam, a po 2 miałam go w obs, a ja zawsze wchodzę i komentuję najnowsze posty tych co mam w obs.
    Naprawdę, naprawdę szkoda, ale teraz po prostu większość osób ogranicza swoje komentarze na blogu do 2 linijek (dłuższe) lub 2 słów...

    Szkoda, naprawdę. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś założysz bloga, jak co daj mi znać, wiesz gdzie mnie znaleźć (kawiarenka-balladyny.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuu no. Przecież nie będziesz miała od razu 0609863438473497 obserwatorów, moja koleżanka miała z 20 postów i żadnego obserwatora. po czasie zaczęli oni przybywać. Ja twojego bloga czytam. :) Nie należy się poddawać! I JA CI ROZKAZUJE PISAĆ DALEJ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak mam :(
    Ale poczatki zawsze sa trudne nie poddawaj sie jestem z toba :) Zaczelam w tym samym dniu co ty pisc a i tak mam mniej wyswietlen :( NIe poddawaj sie bo bede tesknic za twoim blogiem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie opuszczaj bloga. :(

    http://nacy-naacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń