środa, 29 maja 2013

it's a lazy week 

Siemka!
 
Dzisiaj jest tak jakby piątek, bo do końca tygodnia - przynajmniej ja - mam wolne. Świetne uczucie. W szkole było ekstra. Miałam na drugą lekcje, a na 3 i 4 byłam pomocnikiem w zawodach dla klas 1-3. Później matma i sprawdzian z historii. Poszło mi ok. Zrobiłam jeden czy dwa błędy i mam nadzieje na 5. Wcześnie skończyłam i przyjechałam do domu ok. godziny 14. Jutro chyba idę na mecz piłki nożnej z przyjaciółmi ale nie jestem pewna w 100%. Na dzisiejszy wieczór mam w planach siedzenie przed laptopem do późna albo oglądanie Top Model, chociaż tego sezonu w ogóle nie oglądam. Może warto zacząć? Zobaczymy :)





Jakie są wasze ulubione programy telewizyjne? Jakie macie plany na najbliższe dni?

4 komentarze:

  1. Fajne zdjątka :) Śliczny napis love :D
    Ja oglądałam Top Model może 2 razy w życiu, bo nigdy nie oglądam TV, wtedy kiedy akurat nadają ten program :D
    Ja ogólnie będę się szykować do akademi :D

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Top Model :D Zuza górą <3
    Śliczne zdjęcia!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba 2 odcinki oglądałam,Top Model mnie już znudzil.Ogólnie to raczej nie oglądam za dużo telewizji,wole Laptopa :D

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń