środa, 29 maja 2013

Burza

Cześć!

Wieczorem była straszna burza. Nie było ciemno więc nie mogłam zrobić zdjęć błyskawicą. W pewnym momencie tak się przestraszyłam jak zagrzmiało,że musiałam zobaczyć jaka sytuacja jest na dworze. Lało jakby ktoś lał wiadrem na nasz ogród! Masakra! Na szczęście burza szybko minęła i pogoda się uspokoiła. Oczywiście internet nie działał po ulewie ale potem jakoś się naprawił. Teraz coś tam jeszcze porobię i idę spać.




Mam do was wielką prośbę! Mój przyjaciel zaczął nagrywać filmiki na You Tube. Wiem, że was to nie interesuję ale ja chce mu zrobić niespodziankę. Wchodźcie tu KLIK i po prostu obejrzyjcie, żeby było dużo wyświetleń. Możecie nawet puszczać to sobie bez głosu, bo pewnie w ogóle was to nie interesuję, a mój przyjaciel będzie naprawdę mega szczęśliwy!

4 komentarze:

  1. ja się baaaardzo boję burzy! :(
    obserwacja za obserwację? Odpowiedz u mnie. ;)
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo... burza. nienaiwdzimy jej!
    masakra. ;c
    spoko. ;D
    http://sosna-grucha.blogspot.com/ Pozdrawiamy! ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia słoneczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nienawidzę burz! Są okropne! Szczególnie, jak tak dudni.
    Ale zdjęcia fajne :)

    Skom?http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń