sobota, 1 czerwca 2013

Podsumowanie miesiąca

Witajcie!

Ten post miał być dodany wczoraj ale miałam gości od godziny 10 i nie za bardzo miałam jak. Co miesiąc będę robiła taki wpis, w którym będę podsumowywać miesiąc, czyli moje ulubione rzeczy ( muzyka, filmy itp.). Dobra chyba mogę zaczynać :)


Ulubiony utwór/ piosenki
Imagine Dragons - Bleeding Out


Ulubiony film/serial
Igrzyska Śmierci


Ulubiona przekąska
Snikers :)


Ulubiony outfit
sweter, arafatka, spodnie-crop, koszula-diverse

Ulubiony kolor
miętowy, biały

To by było tyle. Przepraszam, że kategorii nie było za wiele ale nie miałam pomysłów i nie dawałam czegoś typu ulubione kosmetyki, ponieważ ich nie używam. 


Dzisiaj jest DZIEŃ DZIECKA! Chciałam wam życzyć wszystkiego najlepszego bo w końcu to nasze święto!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz