wtorek, 28 maja 2013

Test

Hej

Dzisiaj przedostatni dzień do szkoły. Było w szkole sporo ciekawych rzeczy. Zdechł nam klasowy myszoskoczek. Mieliśmy jednego, który zdechł ok. miesiąc temu, a później chłopak z innej klasy dał do szkoły własnego. Zdechł po 2 tygodniach... Były też wyniki testu szóstoklasisty  miałam z przyjaciółką tyle samo punktów 33. Nie jest to mój najlepszy wynik na jaki było mnie stać ale jestem z tego wyniku dumna. Trochę kiepsko bo na próbnym miałam 39, ale trudno. Najbardziej ciesze się z tego, że mam tyle samo punktów co moja przyjaciółka. 
Jak przyjechałam ze szkoły do domu to poszłam poleżeć na łóżku. Lubię sobie odpocząć przed odrabianiem lekcji. Zjadłam łososia w konserwie i poszłam posiedzieć przy laptopie. Siedzę na nim tak do tej pory :D. Zaraz będę się uczyć do historii bo jutro pisze zaległy sprawdzian :S.

Mam nadzieje, że jakoś dam rade, ponieważ z historii mam 4/5 i ten sprawdzian decyduje o mojej średniej.




Jak wam mija wtorek? Macie jeszcze jakieś sprawdziany???

4 komentarze:

  1. Czyżby to tuńczyk *_* ?
    Trzymam kciuki za historię! Ja mam z niej 5, ale wiem, że to trudny przedmiot.
    Ja z testu mam chyba z 38, ale moim zdaniem powyżej 30 to jest bardzo dobrze :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A wtorek dobrze mi minął bo dni rodziny w szkole miałam.
    Żadnych lekcji nie było tylko zawody sportowe, konkursy itd.
    ŚWIETNY POST ;-)
    Zapraszam do mnie : http://malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak masz bardzo dobry wynik :))
    Gratuluje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wynik :)
    http://mysweetlife66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń