poniedziałek, 3 czerwca 2013

Co jest w mojej torbie/plecaku?

Ten post będzie dość krótki, ponieważ ie mam za bardzo czasu na pisanie postów. Za to bardzo was przepraszam, ale sądzę, że w miarę jakoś będę dawała radę. Postanowiłam, że pokaże wam co jest w moim plecaku, ponieważ w torbie mam nie wiele.



To jest mój plecak


Moja teczka na różne papiery


Dużo książek,


Piórnik z przyborami


Oczywiście telefon i słuchawki


Guma do żucia 


Buty i strój od W-F ( nie zrobiłam zdjęć mojego stroju, ponieważ wątpię żebyście chcieli widzieć moje spocone ubranka :P )


Moje picie i śniadanie ( tak samo nie chciałam robić zdjęć moim kanapką, które przez kilka tygodni walają się w moim plecaku :P)

To by było na tyle.

Pytanie do was:
Bez jakiej rzeczy nie ruszylibyście się z domu? ( Oprócz ubrania oczywiście :) )

3 komentarze:

  1. Hm... ja z domu nie ruszyłabym się... chyba bez błyszczyka :D Bo z komórką bywa różnie.

    Fajne buty na wf :)

    Skom/ http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna teczka :D
    Ja nie ruszam się bez telefonu i słuchawek.. nigdzie, serio nie przeżyje bez nich,a jak zapomnę słuchawek potrafię biec przez pół miasta tylko po nie. Haha
    Obserwuję+liczę na to samo

    hurt-others.blogspot.com
    Boisz się krwi? psychicznych ludzi? nawet nie wchodź..

    OdpowiedzUsuń
  3. heh mam tak sam podręcznik(czarna magia);]
    telefon także ;3
    zapraszam do mnie
    http://julaguzicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń