piątek, 17 maja 2013

Liebster Blog

Siemaneczko!

Dzisiaj chciałam jeszcze wywiązać się z warunków Liebster Blog. O ile dobrze zrozumiałam po tym jak zostałam nominowana przez jummy-love. za " dobrze wykonaną robotę "  mam odpowiedzieć na 11 zadanych mi przez nią pytań. Muszę jeszcze nominować 11 kolejnych blogerów, poinformować ich o tym w komentarzach i  zadać im 11 pytań. Szczerze nie wiem gdzie jest sens tej zabawy ale mimo wszystko dziękuję za tą nominację. A więc zaczynajmy!


1. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
-  Nie maluje się, ale bez kremu antybakteryjnego byłoby ciężko.

2.Co cię skłoniło do zaprowadzenia bloga?
- Chyba chodzi tu o założenie bloga? Po prostu wstałam rano z łóżka i postanowiłam go założyć, może dlatego, że czytałam różne popularne blogi i uznałam, że to ciekawe hobby.

3.Jaki jest twój ulubiony kolor?
- Lubię wszystkie kolory ale najbardziej to chyba miętowy.

4.Jakim jednym słowem się opiszesz?
- Koziorożec :D

5.Jaki jest twój ulubiony serial?
- Dr. House 

6.Na jakiej stronie internetowej jesteś najczęściej?
- Facebook i You Tube

7.Czy lubisz miasto, w którym mieszkasz?
- Nie mieszkam  w mieście ale lubię to, obok którego mieszkam.

8.Jaki masz kolor oczu?
- Piwny

9.W jakich ubraniach najlepiej się czujesz?
- Zdecydowanie kolorowe rurki i bluza / koszula w kratę.

10. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? Uzasadnij
- Lato, ponieważ jest wtedy ciepło, są wakacje i można wyjechać w różne ciekawe miejsca.

11.Co najchętniej pijesz kiedy czujesz pragnienie?
- Sok pomarańczowy albo Frugo.


A tu pytania dla nominowanych przeze mnie blogerów:

1. Jaki jest twój znienawidzony przedmiot w szkole?
2. Masz rodzeństwo?
3. Jakiej cechy charakteru nie lubisz w innych?
4. Jaka jest twoja najlepsza ocena z matmy? :D
5. Ulubione danie?
6. Gdzie najchętniej idziesz ze znajomymi?
7. Jaka jest twoja ulubiona pora dnia?
8. Jaki jest twój ulubiony kolor?
9. Czy masz zwierzątko domowe?
10. Converse czy Vansy?
11. Jaki jest twój ulubiony ciuch?


16 komentarzy:

  1. bardzo fajnie odpowiedziałaś na moje pytania xd
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. MOżesz mnie już zaobserwować bo mam juz ta witryne na blogu :) Chyba że sie rozmyslilas :(

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do "Liebster blog". Szczegóły na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja odpowiedź w pyt. 10 jest taka sama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji ;d !
    Obserwujemy ? ♥

    visioll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. większość ludzi lubi lato ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog dziękuję za komentarz wpadaj częściej

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog .
    Ja też zostałam nominowana do tego projektu - czy jak tam to można nazwać XD
    Zajrzyj do mnie :
    http://pietrucha144.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję:)

    Zapraszam na Lookbook, liczę na szczerą opinię♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze nagrywam filmiki : D
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź ; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje:))
    9:D
    obserwujemy ?
    mm-adi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny nagłówek ;3
    zapraszam na bloga link www.majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny tag ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń