piątek, 17 maja 2013

Lazy Day 

Hej!
Dzisiaj znów nie poszłam do szkoły. Może dla tego, że jest sprawdzian z matmy... Nie no oczywiście żartuję. Źle się czuję i nie dałabym rady normalnie myśleć w szkole. Wstałam wcześnie bo obudziło mnie szczekanie psa. Nie mojego ( ponieważ nie mam psa) , ale sąsiada. Muszę łykać sporo leków, ponieważ chcę szybko wyzdrowieć bo w niedzielę idę  na komunię mojej kuzynki i było by miło gdybym nie siorbała nosem co pół minuty. 

Moje leki


Ja z rana


Mój niezbędnik 


A co u was? Jak się czujecie w PIĄTEK???

4 komentarze:

  1. Współczuje choroby :(
    Mi piatek minął Wspaniale bo wreszcie myśle o WEEKENDZIE :))))
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziś miałam test z matmy, z wyrażeń algebraicznych, nic, a nic nie rozumiałam, a z testu dostałam 6! (pani od razu sprawdziła).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!Też miałam z wyrażeń, ale ja matmę ogarniam i nie sprawia mi trudności.

      Usuń
  3. Zdrowiej ! :) Też biorę teraz wyrażenia algebraiczne :) Obserwujemy? Zapraszam ; http://beyourself-megg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń