wtorek, 21 maja 2013

Płynie rzeka, płynie...

Siemka!

Dzisiaj byłam w szkole. Musiałam nadrobić trochę tematy ale dałam radę. Było mało lekcji i trochę wcześniej byłam w domu. Gdy podjechałam z moją mamą do naszej ulicy ( tak dojeżdżam do domu ), zobaczyłyśmy, że koparka zablokowała przejazd. My musiałyśmy jechać na około ale to bez różnicy. W każdym razie z tej dziury lała się woda i zalało całą ulicę. Ale spokojnie, mamy bieżącą wodę :). Masakra nie to,że rozkopali nam drogę i nie można dojechać do głównej drogi to mamy jeszcze rzekę zamiast drogi...
 
Oczywiście zrobiłam zdjęcie naszej rzeczki :D


Przy okazji jeszcze mucha...


... i ja, a raczej moje skarpetki, na trawie


A jak wy się macie? Chcecie za jakiś czas kolejne pytania i odpowiedzi? ( jeżeli macie jakieś pytania zadawajcie je w komentarzach).

6 komentarzy:

  1. To zdjecie muchy jest nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ze obserwujemy ! Ja juz ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, współczuję ci tej rzeczki... :D
    Świetnie uchwyciłaś tę muchę! Urodzona z niej modelka, a z Ciebie fotograf ;)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdj muchy jest fajne :)
    http://mysweetlife66.blogspot.com/ wpadnij :)
    ja juz cb obserwuję :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Mucha najlepsza ;) heh...
    Jak ci się udało ją sfotografować ?

    PoZdRawIaM i zapraszam do sb -> >>> KLIK <<<


    P.S - Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu siedziała na krześle i ja do niej podeszłam i zrobiłam zdjęcie a potem trochę przerobiłam w programie.

      Usuń