sobota, 18 maja 2013

Odpowiedzi

Siemka!

Teraz odpowiem na wasze pytania, które zadaliście mi w poprzednim poście. Miałam to zrobić  później ale jutro nie mogę ponieważ idę na komunie kuzynki i raczej nic nie napiszę. Dobra przejdźmy do odpowiedzi :). 

Nosisz okulary (lecznicze)?
- Mam małą wadę wzroku i zalecane jest mi noszenie okularów dla własnego komfortu, ale tego nie robię, ponieważ bardzo mi one przeszkadzają i są dla mnie niewygodne.

Jesteś zadowolona ze swojego życia, czy byś coś w nim zmieniła?
- Pomimo tego, że zrobiłam naprawdę wiele głupot to jestem zadowolona ze swojego życia. Staram się nie myśleć o tym co było lecz myśleć o tym co jest i będzie. Nie zmieniłabym nic w moim życiu. Doznałam wiele naprawdę trudnych chwil ale dzięki temu nauczyłam się wielu rzeczy i stałam się silniejsza.

Co cenisz w ludziach?
- W ludziach na pewno cenie szczerość. W sumie każdy z nas kłamie (zastanówcie się, ile razy skłamaliście kogoś jakimś niewinnym kłamstewkiem, tego jednego dnia). Cenie także otwartość na świat i optymizm. 

Jak trudne są dla ciebie początki na blogosferze i jak reklamujesz bloga?
- Początki na " blogosferze" nie są dla mnie trudne. Są super-przyjemne. Pierwszego dnia gdy założyłam bloga i miałam 71 wyświetleń była bardzo zadowolona. Teraz mam 333 wyświetlenia  i cały dzień chodzę szczęśliwa i bardzo wam za to dziękuję! Bloga reklamuję wchodząc na inne blogi popularne lub mniej, czytam kilka postów, piszę moją opinię i daje link do mojego bloga, czasami daje pytanie na zapytaj.onet i tam daje też link.

Jaki jest twój ulubiony dzień?
- Yyyyy... Chodzi o dzień w moim życiu czy o dzień tygodnia??? Odpowiem na oba:) Ulubiony dzień tygodnia to zdecydowanie Sobota i myślę, że nikogo tym nie zdziwiłam. Ulubiony dzień w moim życiu to bardzo trudne pytanie. Przykro mi nie umiem odpowiedzieć, większość dni jakie wspominam są super : kolonia, poznanie przyjaciół, nocowanie, wakacje i wiele innych.

W komentarzach piszcie pomysły na posty, mam trochę własnych ale chcę zobaczyć co wy lubicie czytać. Postaram się zrealizować wasze propozycje jeżeli mi się spodobają.



7 komentarzy:

  1. fajne odp:)

    Zapraszam na Lookbook♥ Liczę na szczerą opinię (: Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie post, dowiaduje się więcej o tej osobie. :))
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi :)
    Chciałabym mieć okulary :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)
    Wpadnij do mnie http://mysweetlife66.blogspot.com/
    ja już cb obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post:)

    http://j-julencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ;p

    Obserwujemy ? ;3

    strange-lucky.blogspot.com ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. I like that!
    Please visit:
    http://cocotattoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń